• AND SHE WAS LIKE THE
BABY'S HAIR IS ALL RED AND WAS LIKE
THAT DONT MEGN SUIT WENIDY
    • EmailPinterestRedditTumblr Report
    • Copy link
    • Pinterest
  • 32 comments

    • The red nose is a little more telling
      8 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Damn straight Ronald tell her you are not the father of Wendy's child 🚸.
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That's hilarious!
      chefadams 17 mar
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Is this a ST. PATTY'S DAY joke or whaat... Gotta luv it.... just sayin....
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • LMAO
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That's some funny stuff right there
      Kevlar420 17 mar
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Haha lmao
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I always felt like he was a pervert are used to work from McDonald’s as a corporate manager believe me he was a pervert ha ha ha ha ha ha or just plain old crazy makes his life dressing up in a red freak wig it’s up Curvi something wrong here that’s not what I said but it works
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • It may be the 👑 lol 😂 😂🤣😂🤣😂🤣😂
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmfao
      wolfman 17 mar
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • WELL KISS A DUCKS RED ASS THAT IS SOME FUNNY SHIT !!🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🙃🤣🙃🤣🤓
      Brewdog 17 mar
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Damnnnnn 🤣🤣🤣🤣
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • 🤣LMAO
      getmemed 17 mar
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • LOL
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Wendy is a hoe even though she look like a 3rd grader Haha lmfao
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • "Wendy is ugly, nobody wants Domino's, dairy queen has burger king, and McDonald's is closed. We have tacos so don't run to the border welcome to Jack in the box may I take your order" that was my spiel when I worked there in drive thru. I got fired, fuck.
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Wendy was stung in her "hot-n- juicy" by Ronalds "big mac".
      hogleg 20 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I got red hair
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ctfu
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmao
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Thats fuc#in awesome!!!
      TimReed 19 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Roflmmfao
      RickKiper 19 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Maury.
      HollyLee 18 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • CALL THE MORAY SHOW
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ronald better get on the McBus and get the McFuck outta town! You ARE the father.
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ronald you are the father😅😅😅
      tpmjrm 18 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Hurry Ronald call THE MORAY SHOW
      tpmjrm 18 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Poor roland getting him self into trouble.
      themark 18 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ha ha ha ha.
      LeroyJ 17 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmao
      coz1970 17 mar
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show

America’s best pics and videos plug-in will teach your phone to smile

get on the America’s best pics and videos app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify America’s best pics and videos of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.

Privacy notice

For a list of the categories of personal information that we collect from you and how we use that information, please review America’s best pics and videos’s privacy policy