• FOR ALL YOU FELLAS WEARING SKINNY JEANS...
YOU
TOOK THE PHRASE
"GETTING INTO HER PANTS" THE WRONG WAY.
    • EmailPinterestRedditTumblr Report
    • Copy link
    • Pinterest
  • 25 comments

    • Ya they did.
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • OMG
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • For real girls look good in tight jeans. I don't want to see your junk bulging thru your skinny jeans. But then again if there ain't shit bulging you got some real laughable embarrassing shit to worry about.lmfao
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Boys who wear those r yuppie boys
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Skinny jeans on a man look funny i don't care what man trys to wear them it makes them like there trying to change there identity. MEN PLEAE DONT WEAR SKINNY JEANS ONLY US WOMEN THEY LOOK GOOD ON
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I gonna be quiet and not even try to slide into that one--mite not can pull myself out--...
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • LOL LOL LOL 😂😂😂 ROFLMAO
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Thank you.....and on top of that then they want to pull them down and think it looks good
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Truer words couldn't be spoken
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol 😂
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Those manbunners
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That's fucking awesome
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmao.
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmao
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Beautiful!
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • And man buns. And Fanny pack. And sports bra. Ok I’ll stop there
      6 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Those guys also have man buns. Damn nasty !
      7 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Damn sure did
      6 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show

America’s best pics and videos plug-in will teach your phone to smile

get on the America’s best pics and videos app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify America’s best pics and videos of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.

Privacy notice

For a list of the categories of personal information that we collect from you and how we use that information, please review America’s best pics and videos’s privacy policy