• -Mommy how can you live without eating?
-What do you mean? I eat everyday.
-I heard Daddy tell his friend you haven't swallowed since college.
    • EmailPinterestRedditTumblr Report
    • Copy link
    • Pinterest
  • 29 comments

    • The things u shouldnt let a child hear...and the things they will repeat!!
      rmcc 2 nov
      6 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • No desert for Daddy for awhile! Till he learns to keep his trap shut!!!
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Should have swallowed him too lol
      CaseyNix 2 nov
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I think he going to have the couch from now on
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • "Dang ma, you always told me to chew My food!"
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Omg 😂😂😂😂
      jk81 2 nov
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That's just wrong 😒
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmfao. Dude that's some funny shit cause kids are straightforward when they hear things.
      Tlira 2 nov
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Omg🤨🤨🤨
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmao
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That's a good way for Dad to keep his friends away from his Wife.
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Those crazy fad diets
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • You're one sick pup.
      RJP61 2 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • And daddys in trouble
      jamies 2 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol that's funny as hell
      jamies 2 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Stupid
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Stupid
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • And I wonder how long it was before this boy couldn't stand anymore because he got a good ass beating?
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Haha
      Bobby1 8 nov
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • If she had kept swollowing she wouldn't had you.
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmfao
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • The I'm only with her because we got kids
      cardsx11 5 nov
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • lmao
      ortic076 3 nov
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • It's called marriage.
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol...
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show

America’s best pics and videos plug-in will teach your phone to smile

get on the America’s best pics and videos app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify America’s best pics and videos of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.

Privacy notice

For a list of the categories of personal information that we collect from you and how we use that information, please review America’s best pics and videos’s privacy policy