• WHEN YOUR MOM
CALLS YOU BY YOUR FULL NAME
    • EmailPinterestRedditTumblr Report
    • Copy link
    • Pinterest
  • 34 comments

    • Oh yeah I forgot, she use to do this when I was at the playground with all my friends. And they would all go...Oohhh!
      8 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ohh shit, run and hide
      7 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I'm 55 and my Dad can still bring me to tears by saying my whole name. Ya never outgrow it
      6 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I was called by my full name more times than I can tell. It meant give my soul to God because my ass was grass, and Momma was the mower!
      5 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Whenever THAT happened, I knew I was up shit's creek without a paddle...and a big hole in the boat.
      5 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • 😂That's when I always knew I went too far and I was in trouble!
      5709renee 24 sep
      5 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • OH SHIT I'M IN TROUBLE LOL
      5 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I do this all the time😂😂
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh yeah... First, middle and Last along with the II. I knew I had done something wrong and was about to get it! Elbert Marshall Greene the second...
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol. Truth.....
      radical2 24 sep
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Mine would call me by my first an MIDDLE name, Bernice vernetta!!
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I’ve always called my two sons by their full names but when I’m in trouble they call me "mother".
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol. Been there done that and she used to call me by my full name
      4 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh ya I know I’m in trouble now
      CBNATION 24 sep
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Too funny
      LisaBell 24 sep
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I was called my whole name quiet a few times !!! It was not a good thing 👀
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • BOOOOIIII YOUR DEAD
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • And....that's when you know you did some Fucked up shitttttt 😁☠️☠️☠️
      peaches46 27 sep
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That's the look of "shit yo pants cuz you gonna get cracks" 🙄😳😣
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • When my mom did I ran
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • FACT
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • True
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ha my kids..
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ok then you're really in trouble
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh shit Run for the Hills
      Yankster 24 sep
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • CORONAVIRUS COVID 19
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I always knew I was in trouble. Lol.
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I remember those days!
      Tammysue 24 sep
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh so true
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Kind of looks like senator Mitch McConnell from Kentucky as a baby
      KLManring 24 sep
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • My mom would say my whole name while holding her chancla aaaggghhhh
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show

America’s best pics and videos plug-in will teach your phone to smile

get on the America’s best pics and videos app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify America’s best pics and videos of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.

Privacy notice

For a list of the categories of personal information that we collect from you and how we use that information, please review America’s best pics and videos’s privacy policy