• YOU DON'T KNOW PAIN
UNTIL YOUR SHIN MEETS ONE OF THESE.
    • EmailPinterestRedditTumblr Report
    • Copy link
    • Pinterest
  • 17 comments

    • Just had a flashback,am now rubbing my shin
      5 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • You dam skippy you will say cuss words that aren't even invented yet when you hit them sons of bitches lmao
      kozbun79 28 nov
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lmao. Soooo true. Unless u r short ass heck like my dad and end up hitting your knee
      bamabass 27 nov
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • RIGHT!
      antwon 4 dec
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Hahaha we all been there.but we learn not to walk up on a tailgate
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh yea have a dent still there and my own truck and i know its there
      hoggdogg 2 dec
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Been there, done that
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Yups
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • So true still remember my first time
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That ain't shit. Try a 1970's metal bike pedal in summer
      McLovin 28 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lady in Costco is walking behind us we just parked and got out we here heading inside when we hear this Clank we turn around & there isa lady on the floor holding her knee I guess she doesn't look & walk at the same time
      Yankster 28 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Still have the scar
      poppop11x 28 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Yep
      Dougster 28 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Damn this picture! I can feel the pain
      anonymous 28 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ouch!
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh my shins have met once or 10 times .
      jodia 27 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I know that pain to many damn times
      pucknut9 27 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show

America’s best pics and videos plug-in will teach your phone to smile

get on the America’s best pics and videos app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify America’s best pics and videos of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.

Privacy notice

For a list of the categories of personal information that we collect from you and how we use that information, please review America’s best pics and videos’s privacy policy