• girl, guy, scary, scared, sex, funny, actor, movie, wrong, dead, blunt, accident
    • EmailPinterestRedditTumblr Report
    • Copy link
    • Pinterest
  • 66 comments

    • You assholes lol made me jump
      9 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • ....ok, I lied that made me jump !
      7 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Was expecting something creepy and STILL jumped lol
      7 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Welp, I'm awake now. So much for going to sleep. Scared the bejesus out of me.
      5 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I just pissed myself 😂😂😂
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Wtf was that? I literally almost had a heart attack again. That’s the reason why my family don’t allow me to watch horror movies! Not cool at all.
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That was not nice you jerk spilled my coffee all over my little Chihuahua
      jeanann 1 nov
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I just peed a lot.
      clwnhtr77 31 oct
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • FUCK!
      jblack215 30 oct
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I damn near shit myself!!!!
      3 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • that made me jump the hell out of my life
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I usually don't get scared but this time I jumped lol
      vero003 2 nov
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh shit. I think I shit. Nope I know I did. Wtf
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Damn that got me
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • What the fuck!!! 😱😱 😂 that scared me
      clamtrap 31 oct
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I nearly slammed my phone into my face. Thanks so much
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • WTH?
      MeZ3 30 oct
      2 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I liked it.....😬
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Shit got me
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Haha. You got me. 😂. Dang.
      sher57 4 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • What T F***!
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • lmao that was awsome
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That scared... the shit, outta me
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • FUCK YOU I DROPPED MY PHONE
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Yo that scared the fuck out of me
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • S*** that got me full and I don't like to flinch suck me too flinching
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Caught me!
      mike_1 3 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Dam I'm to high for this shit,😂😂
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • SHITT
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Damnit!!!!😳 😂🤣😂. I jumped like hell... Lmao
      RalphE 2 nov
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Dropped my phone.
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Oh sh💩t
      Jayne51 31 oct
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I jumped and screamed!
      jodia 31 oct
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Scared the crap out of me. Not kool
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Here alone power is out after big ice storm. Scared the piss outta me!
      katari56 31 oct
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Made me jump!!
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • We’ll, time for some fresh undies smh
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • This is a good one!
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Not cool. Scared the crap outta me
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • You made me jump big-time and my heart skipped a beat. 🥵
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Good one lol
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Creeeeeeepy!
      Thailia 30 oct
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That wasn't scary.....
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Lol
      1 Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Fuck you! Lmao. That was not what I expected
      GiGi 4 nov
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That’s a jump scare for the ahes
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Sorry didn't jump or even twitch at all to this.
      WendyF 31 oct
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I've seen stuff like this before, it doesn't scare me.
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • BITCH ASS 🤣🤣
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That scared the hell out of me
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Me before coffee 🤣
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Wyd thanks for heart failure
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I give up. What was that?
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Almost was cool tho...
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • You’re a jerk!
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • That scared the hell out of me
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Ha ha ha ha
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Don't be fooled that can really happen
      Kathy123 30 oct
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Leave the light off so you'd see what she was seeing
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Nope
      scdg 30 oct
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • I jumped
      JenB 30 oct
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Yup. Got me
      JenB 30 oct
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show
    • Honestly, didn't jump
      TheGuy 30 oct
      Copy FacebookPinterestTwitterEmail {{ shortRepliesCount }}
      Show

America’s best pics and videos plug-in will teach your phone to smile

get on the America’s best pics and videos app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify America’s best pics and videos of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.

Privacy notice

For a list of the categories of personal information that we collect from you and how we use that information, please review America’s best pics and videos’s privacy policy